aflamonlinegoo

المواضيع الأخيرة            goweto_bilobedاضحك وانسى هموم الدنيا1الأربعاء ديسمبر 23, 2015 6:00 pm من طرف theone            goweto_bilobedhttp://youtubemultidownloader.com/الخميس ديسمبر 03, 2015 7:47 pm من طرف theone            goweto_bilobedانشاء اخفاء واظهار ملفات النظامالسبت نوفمبر 21, 2015 6:21 pm من طرف sasa 3ud            goweto_bilobedطريقة قفل الملفات او الفولدر برقم سري بدون برامجالإثنين نوفمبر 09, 2015 8:05 pm من طرف theone            goweto_bilobedبرنامج تعديل الصور والتلاعب بها والكتابة عليها وتركيب الوجوه على الاشخاص Photo Collage Max 2.2.1.6 : تحميل مباشرالأربعاء فبراير 25, 2015 12:16 pm من طرف theone

تذكرني | نسيت كلمة السر؟ | عضو جديد

.

لمنع الاعلان الاجبارى يتوجب عليك التسجيل فى المنتدى لعدم رؤيه الاعلان نهائيا

شاطر | 

اللي غايزه تنسي حبيبها تعمل ايه؟؟؟؟؟؟؟؟؟

استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي اذهب الى الأسفل 
كاتب الموضوعرسالة
foffa
عضو نشيطعضو نشيط
بيانات العضو
انثى
الجدي
المساهمات : 30
الأنتساب : 10/09/2009

مُساهمةموضوع: اللي غايزه تنسي حبيبها تعمل ايه؟؟؟؟؟؟؟؟؟   الثلاثاء أكتوبر 06, 2009 4:36 pm

ممكن حد يقولي لو واحده عايزه تنسي حبها الاول والاخير تعمل ايه؟
وعلي فكره الانسان ده كويس بس الظروف هي اللي هتخلينا لالالالالالالالالازم نبعد عن بعض
انا بصراحه مش عارفه اعيش
وكل يوم دموعي علي خدي
وبجد تعبت قوي
ومكنتش متخيله ان دي هتبقي نهايتي
الموضوع الأصلي : اللي غايزه تنسي حبيبها تعمل ايه؟؟؟؟؟؟؟؟؟ الكاتب : foffaالمصدر : منتدى افلام اون لاين جوو

ضحكه مروشه
عضو نشيطعضو نشيط
بيانات العضو
انثى
السرطان
المساهمات : 48
الأنتساب : 29/08/2009

مُساهمةموضوع: رد: اللي غايزه تنسي حبيبها تعمل ايه؟؟؟؟؟؟؟؟؟   الأربعاء أكتوبر 07, 2009 11:49 pm

ازيك يافوفا هيا مافيش حاجة هتنسيكى لانك كل ماتمشى فى حتة كل ماتعملى حاجة هتفتكرى والموضوع هيتعقد بصى ياستى انا مريت بتجربة اوحش من اللى انتى فيها بس عارفة انا عملت ايه مسحت صوروا وارقاموا وايميلاتوا وكل حاجة رغم انها صعبة بس معلش هيا فى الاول بس العزيمة مطلوبة وابتدى حياتك بجد فى اى حاجة بتحبيها هتلاقى الموضوع سهل جدا وقربى من ربك اوى صدقينى ربنا هيقف جنبك بس تبقى افتكرينى
الموضوع الأصلي : اللي غايزه تنسي حبيبها تعمل ايه؟؟؟؟؟؟؟؟؟ الكاتب : ضحكه مروشهالمصدر : منتدى افلام اون لاين جوو

foffa
عضو نشيطعضو نشيط
بيانات العضو
انثى
الجدي

مُساهمةموضوع: رد: اللي غايزه تنسي حبيبها تعمل ايه؟؟؟؟؟؟؟؟؟   الخميس أكتوبر 08, 2009 2:02 pm

وتفتكري حتي لو مسحت كل حاجه الحاجات دي متجيش ولا حاجه جمب الحاجات اللي جوايا واللي انا كل ثانيه بفتكرها لدرجه اني ساعات لما بكون متضايقه بروح اقعد لوحدي في مكان كنا دايما بنكون فيه سوا ومع ان اكبر غلط اني اقعد لوحدي عشان اكيد انتي عارفه المعاكسات وكده بس اعنب ايه بستريح لما بكون هناك
في حا جا ت كتييييييييييييير صعب عليا انساها
وعلي فكره انا الحمد لله بتقرب من ربنا ومن وقت للتاني بفتكره
انا حاسه ان الموضوع صعب قويييييييييييييي
الموضوع الأصلي : اللي غايزه تنسي حبيبها تعمل ايه؟؟؟؟؟؟؟؟؟ الكاتب : foffaالمصدر : منتدى افلام اون لاين جوو

ضحكه مروشه
عضو نشيطعضو نشيط
بيانات العضو
انثى
السرطان
المساهمات : 48
الأنتساب : 29/08/2009

مُساهمةموضوع: رد: اللي غايزه تنسي حبيبها تعمل ايه؟؟؟؟؟؟؟؟؟   الجمعة أكتوبر 09, 2009 10:49 pm

ربنا يقوى ايمانك بس على فكرة طريقة كلامك كدة هتخليكى مش هتنسيه ومش عايزة تنسيه ياريت تعملى وقفة معا نفسك بجد انا عارفة انوا صعب عليك بس لو حبيتى تدردشى معايا ممكن تبعتيلى فى رسالة خاصة ايميلك وانا اتكلم معاكى
الموضوع الأصلي : اللي غايزه تنسي حبيبها تعمل ايه؟؟؟؟؟؟؟؟؟ الكاتب : ضحكه مروشهالمصدر : منتدى افلام اون لاين جوو

foffa
عضو نشيطعضو نشيط
بيانات العضو
انثى
الجدي

مُساهمةموضوع: رد: اللي غايزه تنسي حبيبها تعمل ايه؟؟؟؟؟؟؟؟؟   الجمعة أكتوبر 09, 2009 11:57 pm

اولا ربنا يخليكي لاهتمامك
وده ايميلي [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذا الرابط]

alalfy
مشرف خمسه فرفشه ومشاكل الحبمشرف خمسه فرفشه ومشاكل الحب
بيانات العضو
ذكر
الميزان
المساهمات : 540
العمل/الترفيه : الانتر نت
الأنتساب : 22/08/2009

مُساهمةموضوع: رد: اللي غايزه تنسي حبيبها تعمل ايه؟؟؟؟؟؟؟؟؟   الإثنين أكتوبر 26, 2009 10:43 pm

السلام عليكم
طبعا النسيان صعب شويه
بس ربنا ادانا نعمت النسيان علشان كده الواحد لازم ينسى ويحاول انه ميفكرش في اللي راح منه تاني واحاول اشغل نفسي في اي حاجه تانيه تنسينس
لس طريقتك انتي بتحاولي اتك تفتكر مش عاوزه تنسي عاوزه نعيشي في العزاب دا تاني علشان انتي بتقولي بترجعي نفس المكان اللي كنتوا بتتقابلو فيه
ده اكبر غلط حتى لو كان المكان ده كان حلو علينا ده اكبر غلط وربنا يصبرك وانسي صدقيني
الموضوع الأصلي : اللي غايزه تنسي حبيبها تعمل ايه؟؟؟؟؟؟؟؟؟ الكاتب : alalfyالمصدر : منتدى افلام اون لاين جوو

أنا مابي من الدنيا سواك أنت أنسان.أحيا معه طول العمر وأبقى بقرب
ولاهمني غيرك ولو يهديني البساتين الوان.أنت أخذت القلب وصرت روحه ونبضه
ياللي أحبك أبهديك العمر برهان ولا تشكك في غلاك بخاطري لحظه

foffa
عضو نشيطعضو نشيط
بيانات العضو
انثى
الجدي

مُساهمةموضوع: رد: اللي غايزه تنسي حبيبها تعمل ايه؟؟؟؟؟؟؟؟؟   الثلاثاء أكتوبر 27, 2009 2:45 am

يا رب
اديني بحاول فعلا اشغل نفسي باي حاجه
بس
الموضوع شكله محتاج معجزه عشان انسي
او محتاج وقت طويييييييييييييييييييييل
ربنا فعلا يصبرني

alalfy
مشرف خمسه فرفشه ومشاكل الحبمشرف خمسه فرفشه ومشاكل الحب
بيانات العضو
ذكر
الميزان
المساهمات : 540
العمل/الترفيه : الانتر نت
الأنتساب : 22/08/2009

مُساهمةموضوع: رد: اللي غايزه تنسي حبيبها تعمل ايه؟؟؟؟؟؟؟؟؟   السبت أكتوبر 31, 2009 5:12 pm

لا زم تحاولي ولا ما راح تقدري تنسي

وربنا معاكي
الموضوع الأصلي : اللي غايزه تنسي حبيبها تعمل ايه؟؟؟؟؟؟؟؟؟ الكاتب : alalfyالمصدر : منتدى افلام اون لاين جوو

أنا مابي من الدنيا سواك أنت أنسان.أحيا معه طول العمر وأبقى بقرب
ولاهمني غيرك ولو يهديني البساتين الوان.أنت أخذت القلب وصرت روحه ونبضه
ياللي أحبك أبهديك العمر برهان ولا تشكك في غلاك بخاطري لحظه

اللي غايزه تنسي حبيبها تعمل ايه؟؟؟؟؟؟؟؟؟

استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي الرجوع الى أعلى الصفحة 
صفحة 1 من اصل 1

خدمات الموضوع
 KonuEtiketleri كلمات دليليه
اللي غايزه تنسي حبيبها تعمل ايه؟؟؟؟؟؟؟؟؟ , اللي غايزه تنسي حبيبها تعمل ايه؟؟؟؟؟؟؟؟؟ , اللي غايزه تنسي حبيبها تعمل ايه؟؟؟؟؟؟؟؟؟ ,اللي غايزه تنسي حبيبها تعمل ايه؟؟؟؟؟؟؟؟؟ ,اللي غايزه تنسي حبيبها تعمل ايه؟؟؟؟؟؟؟؟؟ , اللي غايزه تنسي حبيبها تعمل ايه؟؟؟؟؟؟؟؟؟
 KonuLinki رابط الموضوع
 Konu BBCode BBCode
 KonuHTML Kodu HTMLcode
إذا وجدت وصلات لاتعمل في الموضوع او أن الموضوع [ اللي غايزه تنسي حبيبها تعمل ايه؟؟؟؟؟؟؟؟؟ ] مخالف ,, من فضلك راسل الإدارة من هنا